fiasbeauty

Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

random #2

Av fia andersson - 29 mars 2015 20:34

igår var jag med Emma hon sovde över här i fredags till lördag sen gick hon vid 2 ungefär då städade jag rummet för att klockan 7 skulle vi ha gärster. Wilma ohc hennes familj kom och åt här. sen gick jag och wilma till kiosken och handlade 4 stycken olika glassas och spelade in en video när vi satte betyg (kommer på videofy.me)

imorgon är de måndag, längtar som fan!! :)

inte till skolan dårå utan efter skolan ska jag och en kompis som heter emilia träffas för första gången   

vi kommer vara i stan till klockan 7 för sen ska hon på konsert. kommer bilder imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fia andersson - 12 april 2015 20:15

sista dagen på påsk livet känns väll sådär. Klart man skulle vilja vara hemma en vecka till om man fick välja, fast de är ju igenkligen bara 2 månader kvar sen har jag sommarlov. Fan vad jag ska njuta i sommar mest bara bada och sola och vara med kom...

Av fia andersson - 8 april 2015 13:39

Idag har jag varit ich badat med min kompis Wilma. Vi va på ett äventyrsbad. Vi kom dit 10 och nu är klockan 13:40 Wilma ska på gympa snart sen ska vi sova över? ...

Av fia andersson - 6 april 2015 19:41

just nu sitter jag i sängen med filippa och myser. hon tog med datorn så nu sitter vi och skypar med max båda två xD  vet inte riktigt var vi ska göra men aja. ville bara göra en liten uppdatering ;)   ...

Av fia andersson - 6 april 2015 00:44

förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar. jag har helt glömt bort att blogga under lovet! än så länge på lovet har jag typ varit med vänner 24/7 jag var på tivoli med william filipa och carl i fredags och igår ''lördasg''vad jag där med c...

Av fia andersson - 2 april 2015 21:10

Gud vad skönt nu har jag änkligen lov. Jag hade prov idag och man kan ju säga att de gick åt helvete! Imorgon ska jag på tivoli med Max ich Filippa och KANSKE några fler. Under lovet ska jag ha en fest tror jag med vårat lilla gäng eller vad man säge...

Presentation


välkommen till min blogg! jag heter fia andersson och är 14 år. på min blogg får du läsa om min vardag,tips, mode och mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mode


Ovido - Quiz & Flashcards