fiasbeauty

Direktlänk till inlägg 27 mars 2015

ide!

Av fia andersson - 27 mars 2015 11:34

jag har fått en ide! jag har valt att gå i svenska/engelska srpåket i solan och då får man jobba lite med vad man vill.

idag så skulle jag skriva min fakta text om grekland för de är de vi jobbar med just nu på svenskan. så jag behövde lite extra tid med texten för jah har inte skrivit så super mycket. nu har jag skrivit liiiiiiite mer myp 2 rader men ändå..ja jag vet jag äger på att skriva fakta text (not).  

så jag tänkte: ja jag kan ju skriva ett litet inlägg på blogger för eran skull och för att jag tycker de är kul.

max går på samma srpåk som jag och vi sitter altid med varandra och skrattar xD vi är 11 stycken från oloika klassen som går på svenska/engelska men idag är vi bara 8 för alla andra är sjuka (tre stycken är sjuka)

idag har vi haft prov.....kommer typ få E. Yey...eller asså igenkligen på fredagar har vi matte först sen 10 minuter senare har vi no. Men idag så skulle ju vi ha prov... jag filippa dennis augustinas och kalle skulle de för vi hade de inte i onsdags. vi som går där har svårt i matte och går till en fröken som är pedagog, altså hjälp fröken ungefär. och dedär matte provet skulle vi haft på matte lektionen men no fröken och matte fröken böt prats så först hade vi no för de va de längsta passen så resten av klassen hade No i matte salen för att vi skulle få längre tid på oss att göra provet och sen hade vi matte. Nu är provet över, de är ju bra iallafall!!   

om 6 minuter slutar jag språket och då har jag lunch. Då ska jag säckert sitta med carl, alexander, josefine och filippa...som vanligt xD

juste för er som läser min blogg..tack så sjukt mycket ni gör mina dagar. om ni i min ålder vill lära känna min bättre så finns jag på instagram med namnet andersson032 och videofy.me med namnet fia21 då har jag bakrunds bild med massor av rosor, de är jag ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fia andersson - 12 april 2015 20:15

sista dagen på påsk livet känns väll sådär. Klart man skulle vilja vara hemma en vecka till om man fick välja, fast de är ju igenkligen bara 2 månader kvar sen har jag sommarlov. Fan vad jag ska njuta i sommar mest bara bada och sola och vara med kom...

Av fia andersson - 8 april 2015 13:39

Idag har jag varit ich badat med min kompis Wilma. Vi va på ett äventyrsbad. Vi kom dit 10 och nu är klockan 13:40 Wilma ska på gympa snart sen ska vi sova över? ...

Av fia andersson - 6 april 2015 19:41

just nu sitter jag i sängen med filippa och myser. hon tog med datorn så nu sitter vi och skypar med max båda två xD  vet inte riktigt var vi ska göra men aja. ville bara göra en liten uppdatering ;)   ...

Av fia andersson - 6 april 2015 00:44

förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar. jag har helt glömt bort att blogga under lovet! än så länge på lovet har jag typ varit med vänner 24/7 jag var på tivoli med william filipa och carl i fredags och igår ''lördasg''vad jag där med c...

Av fia andersson - 2 april 2015 21:10

Gud vad skönt nu har jag änkligen lov. Jag hade prov idag och man kan ju säga att de gick åt helvete! Imorgon ska jag på tivoli med Max ich Filippa och KANSKE några fler. Under lovet ska jag ha en fest tror jag med vårat lilla gäng eller vad man säge...

Presentation


välkommen till min blogg! jag heter fia andersson och är 14 år. på min blogg får du läsa om min vardag,tips, mode och mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mode


Ovido - Quiz & Flashcards